خرید چیلر ونداد تجهیز
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

اگر با ساختمان و تجهيزات تأسيساتي مورد نياز آن آشنا باشيد يکي از مواردي که براي تأمين رفاه ساکنان لازم و از اهميت خاصي برخوردار است، وجود تجهيزات گرمايشي و سرمايشي است. از جمله وسايل گرمايشي و سرمايشي مدرن چيلر و ملزومات آن است. چيلرها باعث خنک شدن دستگاه ها و فضاها مي شوند و از نظر ديگر فن کويل ها باعث گرم شدن ساختمان ها مي شوند.

گرمايش و سرمايش خانه ها و ساختمان ها از موضوعاتي هستند که در فروش ساختمان و خانه و همچنين احساس راحتي در ساختمان بسيار مؤثر هستند. امروزه وسايل گرمايشي و سرمايشي مدرن مانند چيلر و ملزومات آن جايگزين وسايل گرمايشي و سرمايشي سنتي مانند بخاري و کولر شده اند.

چيلر صنعتي

کاربرد چيلر صنعتي

کاري که اين چيلرهاي صنعتي انجام مي دهند، خنک سازي آب موجود در خط لوله است که از اين آب در مکان هاي متفاوت و براي هدف هاي متفاوتي مي توان استفاده کرد. براي مثال مي توان از آب خنک شده براي سرمايش محيط استفاده کرد يا مي توان به کمک خطوط لوله از آن براي تأمين سرمايش دستگاه هاي صنعتي سود برد. همچنين ممکن است در فرآيند توليد محصولات خاصي از يک واحد صنعتي، نياز به ميزاني از سرمايش داشته باشيم. در اين صورت نيز چيلر هاي صنعتي مي توانند به عنوان جزئي از فرآيند توليد، مورد استفاده قرار گيرند.

کاربرد چيلر صنعتي تعدادي از کاربردهاي چيلر صنعتي به شرح زير است:

صنعت پلاستيک: سرد کردن پلاستيک داغ شده طي فرآندهاي شکل دهي مانند تزريق، اکسترود و دميدن

صنعت پزشکي: دستگاه MRI براي عملکرد صحيح نياز به خنک کاري دارد.

صنعت برش ليزري: به دليل عملکرد ليزر در برش فلزات، حرارت زيادي توليد شده و نياز به خنک کاري مي‌باشد.

صنعت چاپ: سرد کردن غلتک‌هايي که به دليل اصطکاک و کوره پخت جوهر، گرم شده‌اند.

راه اندازي سردخانه ها : راه اندازي سردخانه هاي کوچک صنعتي و حتي سردخانه هاي بيمارستان

استفاده در صنايع مختلف: جهت خنک کردن در صنايع شيميايي، صنايع جوشکاري، صنايع الکترونيک، صنايع پزشکي و غيره

خريد چيلر ارزان از ونداد تجهيز

براي خريد چيلر ارزان و ملزومات آن بايد به نکاتي توجه کرد. توجه داشته باشيد که قيمت چيلر به نوع دستگاه، ظرفيت و همچنين مدل آن بستگي دارد. براي اطلاع از اينکه چه آيتم هايي بر قيمت چيلر و ملزومات آن تأثير مي گذارد و چه نوع و مدلي از اين تجهيزات براي فضاي مورد نظر شما مناسب است، وجود يک کارشناس خبره مي تواند کمک شاياني به شما کند.

شرکت ونداد تجهيز با داشتن تيمي فني و متخصص به عنوان يک مرجع تخصصي در حوزه عرضه و فروش انواع تجهيزات سرمايشي، گرمايش و موتورخانه، تهويه مطبوع و تصفيه آب و هوا فعاليت دارد و تلاش مي کند تا بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت را از آن هموطنان و صنعتگران نمايد. براي اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره رايگان در زمينه تجهيزات تأسيساتي مي توانيد با کارشناسان فروش ونداد تجهيزتماس بگيريد.

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: مینی چیلر , خرید چیلر , انواع چیلر , قیمت چیلر , چیلر وندادتجهیز , چیلر ونداد تجهیز ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: